loading...
ستارگان کامپیوتر | دانلود | آموزش
Saeed lali بازدید : 43 یکشنبه 02 شهریور 1393 نظرات (0)

آفتابه 

مخصوص اندروید 2.1 و بالاتر 

شاید شما از آن دسته از کاربراني باشيد که به بطور مداوم در حال بازي کردن با گوشي و دستگاه اندرويتان هستيد ! بازي هاي فکري زيادي در سطح نت وجود دارد که هر کدام جذابيت هاي خاص خودش را دارد و مي تواند شما را ساعت ها مشغول کند . امروز بازي فکري ديگري را به شما معرفي ميکنيم که ورژن جديد آن به تازگي منتشر شده است .

اين بازي فکري که ساخت چند تن از برنامه نويسان ايراني است به سرعت به يکي از محبوب ترين بازي هاي اندرويد تبديل شده است . اين بازي فکري داراي مراحل زيادي است . بازي آفتابه مشابه بازي حدس بزن طراحي شده است با اين تفاوت که در بازي تصاويري عجيب و بي ربط به شما نمايش داده مي شود و شما بايد حدس بزنيد که اين تصوير بيانگر کدام کلمه  يا شي مباشد. تصاوير و لغات تقريبا مشابه پيج غلط نامه کدخدا در فيس بوک است! 

 

 

 _______دانلود در ادامه مطلب _______

 

AliSadeghi بازدید : 84 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 گوگل

امروز ترفندی به شما آموزش می دهم که بتوانید چندین دوربین را از راه دور و تنها با جستجوگر گوگل

مشاهده کنید و لذت ببرید.

برای آموزش این مطلب و چندین مطلب جالب دیگر به  ادامه مطلب بروید.

لطفا نظر بگذارید

M بازدید : 91 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

هک جیمیل

با سلام

امروز میخوام روشی برای هک جیمیل به شما آموزش دهم ،که خودم از یک هکر معروف ایرانی آموختم.

این روش بسیار ساده و در عین حال حساس است ،زیرا در کد نویسی اکه به شما آموزش میدهم نکات

مهمی را باید بیاموزید.برای آموزش این نکات ابتدا عضو شوید و با رمز کاربری خود وارد شوید و سپس در

ادامه مطلب روش هک کردن آن را ببینید.

با تشکر


Sina Azadmehr بازدید : 134 شنبه 31 خرداد 1393 نظرات (0)

نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل iOS با عنوان iOS 6 برای دستگاه‌های شرکت Apple توسط این شرکت ارائه شد. تغییرات مختلفی در این نسخه رخ داده است. در این ترفند قصد داریم به معرفی سه قابلیت جدید و کمتر شناخته‌‌شده‌ی iOS 6 بپردازیم.

خواندن متون توسط دستگاه
با استفاده از این قابلیت جدید، پس از انتخاب متون مورد نظر (ترفندستان) در محیط‌های مختلف توسط شما، دستگاه متن را برای شما خواهد خواند.
برای استفاده از این قابلیت، وارد Settings شوید. سپس به General و بخش Accessibility بروید. اکنون گزینه‌ی Speak Selection را بر روی On تنظیم کنید. از قسمت Speaking Rate نیز می‌توانید سرعت خواندن دستگاه را کم و زیاد کنید. همچنین اگر علاقه‌مندید در حین خواندن متون توسط دستگاه هر واژه‌ای‌ که در حال خوانده شدن است برجسته شود گزینه‌ی Highlight Words را نیز On کنید.
پس از این کار در یک محیط متنی نظیر مرورگر Safari، تکه متن مورد نظر خود را به حالت انتخاب درآورده و سپس Speak را لمس کنید.


Saeed lali بازدید : 47 یکشنبه 25 خرداد 1393 نظرات (0)

بعد از مدت ها انتظار بالا خره Rockstar در کنفرانس E3 2014 نسخه های PC و XBOX ONE و  PS 4 تایید کردد و بسیاری از گیمر ها و جی تی ای باز ها را خوشحال کرد.و احتمالا انتشار این بازی بروی PC پاییز امسال خواهد بود.

بقیه مطلب + تریلر در ادامه مطلب

Alireza Ghorbani بازدید : 48 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (3)


سرانجام و پس از مدت‌ها بحث و گمانه زنی درباره پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی گوشی جی 3 (G3) این گوشی به صورت رسمی در شهر لندن معرفی شد. این محصول جدید کمپانی کره‌ای که به یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن خارق العاده 2560 در 1440 پیکسل مجهز است، موفق به تعریف چگالی پیکسلی جدید برای گوشی‌های هوشمند شده است و با 534 پیکسل در هر اینچ، پا را بسیار فراتر از تعریف صفحه نمایش‌هایی چون رتینا گذاشته است.با ما باشید...

Sina Azadmehr بازدید : 59 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

کارشناسان امنیت اطلاعات در باره وجود آسیب پذیری در نرم افزار «تانگو» که منجر به جاسوسی از کاربران آن می شود، هشدار دادند.

تانگو TANGO نرم افزاری برای ارتباط و مکالمه رایگان صوتی و تصویری از طریق اینترنت است که در سیستم های عامل اندروید، آی او اس(IOS)، مایکروسافت ویندوز، ویندوز فون و لینوکس به کار می رود.

از این نرم افزار بیشتر در گوشی های هوشمند استفاده می شود و در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر در دنیا در تانگو ثبت نام کردند.

تانگو در حال سرقت اطلاعات کاربران است.

 

قائم مقام مرکز آپا (آگاهی رسانی،پشتیبانی و امداد رایانه ای) دانشگاه صنعتی اصفهان  گفت: کاربران نرم افزار تانگو در معرض تهدید جاسوسی و سرقت اطلاعات خود قرار دارند.

«مهدی بهروزی» افزود: بررسی ها نشان می دهد همه اطلاعات و فایل های تولید شده در سیستم عاملی که نرم افزار تانگو روی آن نصب شده باشد، به سرورهای ناشناخته ای ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه این اطلاعات شامل تماس ها، پیامک ها، تصاویر و موقعیت جغرافیایی کاربر است، اظهار کرد: این اطلاعات با حجم بسیار بالا از طریق اینترنت به سرورهای مقصد ارسال می شود که به جاسوسی و سرقت اطلاعات کاربر می پردازند.

 

Sina Azadmehr بازدید : 55 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

برنامه نویس ها، به طور متوسط 90060 دلار در سال در آمد دارند. البته این تنها میانگینی از کل افراد شاغل در این بخش است.

زمانی که عصر، عصر ارتباطات و تکنولوژی باشد، مشاغل مربوط به ارتباطات و تکنولوژی هم مسلما جز بهترین و پردرآمد ترین شغل های دنیا به حساب می آیند و جایگزین مشاغلی مانند پزشکی و مهندسی که تا سال ها و قرن ها گوی سبقت را از دیگر مشاغل ربوده اند، می شوند.

Sina Azadmehr بازدید : 47 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)


می‌توان گفت که این فرد به‌ازای هر یک دقیقه که در کنار مدیرعامل شرکت اپل مشغول خوردن ناهار بود ۵۵۰۰ دلار پرداخت کرد.
مدیرعامل اپل سرانجام موافقت کرد یک وعده ناهار خود را در دفتر مرکزی شرکت اپل با یک فرد بسیار مشتاق صرف کند و پول به‌دست آمده از این اتفاق را به "مرکز رابرت اف. کنِدی" مخصوص امور "عدالت و حقوق بشر" اهدا نماید.
این طور که مراکز خبری گزارش دادند، سه‌شنبه گذشته یک فرد که نامش اعلام نشده است با کمال میل ۳۳۰ هزار دلار پرداخت کرد تا به او اجازه داده شود که با مدیرعامل شرکت اپل ناهار بخورد.


Sina Azadmehr بازدید : 45 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با تکان دادن آستین خود پرداخت وجه انجام دهید!
------------------------------------------------------------------
به جرات می‌توان گفت که هرچه فناوری پیشرفت بیشتری کند، انسان‌ها از قید و بند استفاده از دستگاه‌ها و ابزارهای مختلف آزادتر خواهند شد. برای مثال امروزه با یک گوشی‌ هوشمند معمولی به راحتی می‌توانید ایمیل‌ها را بررسی کرده، سندهای آفیس را اجرا و مطالعه کنید و یا از محیط اطراف عکس‌های با کیفیتی بگیرید.
حالا از قرار معلوم یک‌‌بار دیگر تکنولوژی به کمک انسان‌ها آمده تا این بار فرآیند پرداخت پول را آسان‌تر کند. این کار با تعبیه نمودن یک چیپست در داخل آستین کت انجام می‌شود و فرد می‌تواند با تکان دادن آستین عمل پرداخت پول را از طریق کارت‌ اعتباری ویزا انجام دهد.
جالب اینکه، کت جادویی ما از لحاظ زیبایی با سایر کت‌ها هیچ تفاوتی ندارد و نمونه فعلی این کت جادویی از بهترین پشم گوسفند نژاد مرینوس استرالیایی دوخته شده است. در حال حاضر این شیوه پرداخت توسط موسسه مالی هریتیج استرالیا پشتیبانی می‌شود.
پس از اینکه فرد آستین کت خود را برای پرداخت وجه تکان داد، تراکنش‌های انجام شده، به راحتی از طریق موبایل قابل دسترسی خواهند بود. ۱۱ نمونه اولیه از این کت جادویی تا کنون به مشتریان فروخته شده و تعدادی دیگر نیز در یک حراجی آن‌لاین از طريق ebay
به فروش خواهد رسيد . عواید حاصله از این فروش نیز قرار است به بنگا‌ه‌های خیریه هدیه گردد.

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره ی لینک "هر چی بخوای" در بالای صفحه وب چیست؟
    شما از کدام یک از ویندوز های زیر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 1,063
  • بازدید کلی : 31,740
  • کدهای اختصاصی