loading...
ستارگان کامپیوتر | دانلود | آموزش
AliSadeghi بازدید : 307 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

عکس قسمت های مختلف برنامه

 

امروز برنامه ی   ++T  که خودم نوشتم رو براتون گذاشتم

برنامه ی  خیلی خوبی و من سعی کردم از لحاظ گرافیکی

برنامه ی زیبایی را براتون بنویسم  شما به کمک این برنامه

می توانید بفهمید سیستم تان چند دقیقه است که روشنه ،

و درضمن این برنامه هم تایمر معکوس دارد و هم تایمر معمولی،

یکی دیگر از ویژگی های این برنامه این است که شما می توانید

با دادن زمان مشخص به برنامه بعد از گذشت این زمان سیستم به

شکل خودکار خاموش شود .

 

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید

 

 

welcme

 

w

 

از شما دوستان می خواهم که نظرات و پیشنهادات خود را دباره ی

برنامه و گزینه های دیگری که می توانم به آن اضافه کنم را در

قسمت نظرات بگذارید تا در نسخه های بعدی به برنامه اضافه کنم

باتشکر

 

 

 

حجم : 2.5 MB

دانلود برنامه  ++T

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره ی لینک "هر چی بخوای" در بالای صفحه وب چیست؟
    شما از کدام یک از ویندوز های زیر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 98
  • بازدید سال : 1,082
  • بازدید کلی : 31,759
  • کدهای اختصاصی