loading...
ستارگان کامپیوتر | دانلود | آموزش
Saeed lali بازدید : 837 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (13)

آموزش آنلاین بازی کردن GTA San Andreas 

 

آموزش در ادامه مطلب ...

1-بازی GTA San Andreas رو نصب کنید. لینک دانلود بازی 
پسورد فایل:  www.pocketgames.ir


2-نرم افزار SA-MP رو دانلود کنبد. 

3-نرم افزار رو توی پوشه ای که بازی نصب شده Install کنید . ('گاهی مشکل پیش میاد که گزینه ok یا Install  قفل است.در این صورت به پوشه بازی رفته و اسم بازی را به gta_sa تغییر داده و نرم افزار را دوباره اجرا میکنیم و از گزینه Browse پوشه بازی را انتخاب کرده و ok میکنیدو بعد مراحل نصب را میگذرانید.)

4-بعد از نصب به محل پوشه برید و SAMP رو باز کنید و در قسمت Name بالای صفحه اسمی رو که میخواین بنویسین 

5- وارد کردن آدرس سرور برای بازی با دوستان :

سرور های زیادی ایران داره که در این پست فقط 2 نمونه مثال میزنیم که باید در قسمت add server ( علامت تیک بالا نرم افزار) وارد کنید:

10.201.32.11:7777  (زندگی مجازی)   Role Playe

و

10.7.6.226:7777    (دزد و پلیس )   

البته این دو سرور هر کدوم سبک خود را دارند مثلا در سرور زندگی مجازی باید مثل آدم عادی زندگی کنیدو پول در بیارید و خونه بخرید . ماشین بخرید و پولدار شید و خیلی کارهای جالب دیگر .

اگه سوالی بود در خدمتم.تو قسمت نظرات بپرسید.

اگه استقبال شد من توضیحات بیشتری درباره ی سرور ها و چگونگی بازی در اونو بهتون میگم.

موفق باشید.

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/11/15 و 9:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من دانلود کردم مگه پسورد فایل رو بنویسید پسورد فایل بازی چنده؟

پاسخ : سلام
پسورد
www.pocketgames.ir

این نظر توسط tohid در تاریخ 1393/11/09 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

سلام . دادا من میرم تو بازی هیچ کس نیست در صورتی که تو سرور مثلا زده 34 تا بازیکن داخل بازین . اصلا هیچ کس نیست نه آدم نه ماشین نه هیچ چی فقط خودمم

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/08/29 و 20:10 دقیقه ارسال شده است

سلام ممنون من الان نصب میکنم خداکنه کار کنه

این نظر توسط امیر خوشگلم در تاریخ 1393/08/05 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

سلام امیم میگم من دیروز سی دی جی تی ای5 فارسی کپی خریدم بازی نصب شده روبازی کلیک می کنم میره توش ولی یک دفه میاد بیرو لطفا جواب بدین

این نظر توسط داوود در تاریخ 1393/08/01 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

سلام با نسخه فارسی هم میشه انلاین بازی کرد./شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط MAHDI در تاریخ 1393/07/17 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

من همه اينكارارو انجام ميدم ولي وقتي وارد بازی میشم از بالا سطح شهرو نشون میده و نمیشه بازی کرد لطفا بگید چکار کنم

این نظر توسط علی اکبر در تاریخ 1393/07/05 و 15:10 دقیقه ارسال شده است

سلام
گزینه ی اوکی برای من قفله اون کاری که میگید رو انجام دادم ولی بازم اوکی قفلهشکلک

این نظر توسط mahyar در تاریخ 1393/06/31 و 19:47 دقیقه ارسال شده است

ramzesh chie dadash???????شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : www.pocketgames.ir

این نظر توسط علی در تاریخ 1393/06/31 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

من دارم دانلود میکنم.امیدوارم همینطور که میگی باشه.بنده قبلا یه نسخه از نرم افزار اشتراک بازی کردن رو داشتم.اول بایستی فیلتر شکن رو فعال میکردی بعد کار میکردی.خیلی هم سرعتش بالا بود.عالی بود .یعنی با اینترنت دیال اپ کار میکرد.امیدوارم این برنامه هم اینطور باشه....پناه برخدا

این نظر توسط javad bavi در تاریخ 1393/06/14 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز پسورد زیپ چیه میخام از زیپ دربیارم
پاسخ : www.pocketgames.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره ی لینک "هر چی بخوای" در بالای صفحه وب چیست؟
    شما از کدام یک از ویندوز های زیر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 31,756
  • کدهای اختصاصی