loading...
ستارگان کامپیوتر | دانلود | آموزش
Sina Azadmehr بازدید : 134 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (4)

خیلی ساده . در خط اول برنامه را از دید کاربر مخفی کردیم . در رجیستری کلیدی را درست کردیم که با هر بار راه اندازی ویندوز برنامه اجرا میشه. با تابع findwindows هندل تسکبار را بدست آوردیم. ابتدا این ویروس یه اخطار میده که task manager را فعال نکنین و اگه کردین تابع shell "shutdown اجرا میشه و دردسرهای بعدی البته با پاک کردن کلید مورد نظر در رجیستری این ویروس از کار میافته که با قرار دادن این دستور در یک تایمر هر دفعه که پاک بشه بازم درست میشه . یعنی ...

 

ادامه مطلب...

Sina Azadmehr بازدید : 82 دوشنبه 01 دی 1393 نظرات (0)

w

 

کافیه مسیر مورد نظرتون از رجیستری رو به تابع زیر بفرستید تا برنامه Regedit در
اون مسیر باز بشه.

طرز کار این تابع اینجوریه که مسیر ورودی رو به عنوان آخرین مسیر بازدید شده
توسط Regedit ، در رجیستری ذخیره میکنه و سپس برنامه رو صدا میزنه.

 

Sub RegJump(regKeyStr AsString)
 Dim RegObj
 Set RegObj = Create("W.Shell")
 Call RegObj.RegWrite("HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindows
 CurrentVersionAppletsRegeditLastKey", regKeyStr, "REG_SZ")
 RegObj.Run ("regedit")
 Set RegObj = Nothing
EndSub

 

 

Sina Azadmehr بازدید : 194 جمعه 11 مهر 1393 نظرات (2)

وقتی كسی بدونه چطور ویروس رو درست كرده خوب مسلماً میدونه كه چطور خنثی كنش.

قبل از آموزش ساخت آنتی ویروس باید این توضیحات رو بخونید:
این آنتی ویروس نیست بلكه یك نرم افزاره كه طبق دستورات داده شده برنامه رو پاك میكنه. مثلاً اول از همه برنامه رو از حافظه خارج میكنه (End task) و بعد از اون برنامه رو از Run رجیستری حذف میكنه و به همین صورت همه خرابكاری ها رو به حالت اولش بر میگردونه. مثلاً اگه تو رجیستری كلید NoClose رو با عدد 1 مقدار دهی كرده بود (1=Disable, 0=Enable) حالا برای درست كردنش، با عدد 0 مقدار دهی میكنه، همین.
Command Button و یك Label درون فرمتون قرار بدید و همچنین یك Module به برنامتون اضافه كنید. نام یكی از Command Button ها رو بزارید cmdClean و نام دیگری رو بزارید cmdExit و همچنین نام Label رو هم بزارید lblReport. حالا كدهای زیر رو تو فرمتون كپی كنید :
توجه : برای اینكه آنتی ویروس به طور صحیح عمل كنه، در قسمتی از كد فرم كه پر رنگ شده (Virus Title) باید عنوان پروژه ویروس رو وارد كنید. اگر عنوان پروژه ویروس رو چیزی وارد نكردید، به جای قسمت پر رنگ باید Project1 رو بذارید در غیر این صورت عنوان پروژه ویروس رو وارد كنید. برای اینكه بدونید عنوان پروژه ویروس چی بوده، پروژه ویروس رو باز كنید و از قسمت Project گزینه Project1 Properties رو انتخاب كنید (آخرین گزینه) و روی تب Make كلیك كنید. در قسمت Application رویروی گزینه‌ی Title عنوان پروژه نوشته شده كه به صورت پیش فرض Project1 هست.

آموزش ساخت:
یك پروژه جدید باز كنید و دو تا Button روی فرم قرار بدید و همچنین یک Module به پروژه اضافه کنید و کد زیر رو در قسمت جنرال فرمتون کپی کنید :

Private Sub cmdClean_Click() cmdExit.Enabled = False On Error Resume Next Do Handle = FindWindow(vbNullString, "Virus Title") If Handle = 0 Then Exit Do Call SendMessage(Handle, &H10, 0&, 0&) Loop Until Handle = 0 Call RemoveFromRun("svchost") Call RemoveFromRun("krnl32 dllhost") Call RemoveFromRun("ctfmon") lblReport.Caption = "Removed from Startup." Start = Timer Do While Timer < Start + 1 DoEvents Loop Call Repair lblReport.Caption = "Repair Registry Problems." SetAttr WinDrive & "WINDOWSsystem", vbNormal SetAttr WinDrive & "WINDOWSsystem32", vbNormal SetAttr WinDrive & "WINDOWS", vbNormal SetAttr WinDrive & "Program Files", vbNormal SetAttr WinDrive & "Documents and Settings", vbNormal SetAttr WinDrive & "WINDOWSsystem32driverssvchost.exe", vbNormal SetAttr WinDrive & "WINDOWSsystem32driversdllhost.exe", vbNormal SetAttr WinDrive & "Documents and SettingsAll UsersApplication Dataservices.exe", vbNormal Start = Timer Do While Timer < Start + 2 DoEvents Loop Call KillAutoRun lblReport.Caption = "Deleting All Virus Files..." Start = Timer Do While Timer < Start + 2 DoEvents Loop Kill WinDrive & "WINDOWSsystem32driverssvchost.exe" Kill WinDrive & "WINDOWSsystem32driversdllhost.exe" Kill WinDrive & "Documents and SettingsAll UsersApplication Dataservices.exe" lblReport.Caption = "All Virus Deleted." cmdExit.Enabled = True RetVal = MsgBox("Your Windows need to Logoff. Do you want to Logoff your Windows?", vbYesNo + vbQuestion + vbDefaultButton1, "Resatrt") If RetVal = 6 Then Shell "Shutdown -l -t 0" End Sub Private Sub cmdExit_Click() End End Sub
Sina Azadmehr بازدید : 114 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (1)

 

 

 

 

 

کاربران فضای مجازی برای دسترسی به صفحات مختلف اینترنتی نیازمند استفاده از مرورگر‌ها هستند. این مرورگر‌ها اولین نقطه تماس میان کاربران و اینترنت محسوب می‌شوند. از این روز عدم رعایت نکات امنیتی مربوط به آن‌ها می‌تواند خطراتی برای اطلاعات کاربران ایجاد کند.شرکت‌های مختلف، مرورگرهای متفاوتی را ارائه کرده‌اند. این شرکت‌ها در دوره‌های زمانی نسخه‌های جدید از مرورگرهای خود عرضه می‌کنند. همچنین با شناخت نقاط ضعف این نرم افزارهای به رفع مشکلات آن‌ها می‌پردازند.مرورگر کروم محصول شرکت گوگل، مرورگر اینترنت اکسپلورر محصول شرکت مایکروسافت و مرورگر فایرفاکس از معروف‌ترین مرورگر‌ها هستند و بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده‌اند. اوپرا، سافاری از دیگر مرورگرهای عرضه شده هستند.

 

از سال ۲۰۱۰ تاکنون درصد کاربران استفاده کننده از گوگل کروم افزایش چشمگیری داشته است. از سوی دیگر اکسپلورر بخش عمده‌ای از سهم خود را از دست داده و فایرفاکس نیز نتوانسه رشدی داشته باشد.

سهولت در استفاده، امکانات کاربردی برای کاربران، سرعت و امنیت بالای گوگل کروم یکی از دلایل رشد درصد کاربران این نرم افزار است.

 

چگونه امنیت مرورگر خود را افزایش دهیم؟

Sina Azadmehr بازدید : 194 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

یک پژوهشگر علوم رایانه شیوه نوینی برای انتخاب رمز عبور اینترنتی ارائه کرده است که حتی هکرهای حرفه ای نیز توان هک کردن آن را ندارند.
با روند روز افزون هک شدن رمز ورودهای اینترنتی، محافظت از رمز عبورها و حفاظت از ایمنی حساب ها کار دشواری شده است.
"زیاد السلام" پژوهشگر موسسه ZSS راس الخیمه در امارات متحده عربی می گوید: رمز عبور "جغرافیایی" یک راهبرد ساده ساخت رمز عبورهایی است که می تواند دسترسی به هویت های مختلف را ایمنی بخشد.این شیوه همچنین خطر آسیب پذیری برنامه های مبتنی بر رمز عبور را نیز کاهش می دهد.

این راهبرد جغرافیایی جدید از توانایی قابل توجه ما برای به خاطر آوری آسان مکانهایی که دیده ایم استفاده می کند به طوریکه می توان موقعیت خاص آن مکان را به عنوان رمز عبور به کار برد.
این سیستم اولیه در موسسه تحقیقاتی ZSS ساخته شده و می تواند از یک سیستم رایانه ای در برابر خطرات ناشی از هک شدن رمز عبور محافظت کند.
زیاد السلام می گوید : به خاطر آوری مکانی که از آن بازدید کرده اید بسیار آسان تر از یادآوری رمزعبورهای طولانی و پیچیده است.با توجه به ابزارهای پیچیده هکرها که می توانند به سرورها نفوذ کرده و رمز عبورها را کشف کنند، حتی رمز عبورهای قوی و متداول نیز در خطر هک شدن قرار دارند.

Sina Azadmehr بازدید : 184 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

اگر تاکنون یکی از قربانیان حمله های هکرها به ایمیل بوده اید راهکارهایی وجود دارد که دیگر به دوستانتان پیغام هک شدن خود را ندهید.

برخی از راهکارهای مقابله با ایمیل های هک شده را به شرح ذیل است:

1- سعی کنید دوباره به کاربری ایمیلتان دسترسی یابید:

هکرها معمولا پسورد کاربری شما را تغییر نمی دهند زیرا راهکارهای بسیاری برای ورود به حساب کاربری افراد وجود دارد.

اما در برخی موارد هکرها بعد از ورود به ایمیل شما و ارسال یک ایمیل خالی به مخاطبانتان به سمت قربانی بعدی خود (که یکی از مخاطبانتان هستند) حرکت می کنند و در مرحله بعدی رمز عبور شما را عوض می کند.

اولین قدم هنگام عوض شدن رمز عبورتان این است که بتوانید دوباره به کاربری خود دسترسی یابید. این کار با استفاده از گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده ام» در بسیاری از سرویس های ارایه دهنده ایمیل انجام شدنی است.

2- انتخاب رمز عبور جدید؛ دیگر رمزهای عبور ساده انتخاب نکنید:

بهترین راه حل این است که در تعیین رمز عبور از تمامی کاراکترها شامل حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد، نشانه ها و حتی از کلید فاصله استفاده کنید.

بعد از تغییر رمز عبور، به سراغ بخش تنظیمات تلفن و تبلت هایی بروید که به طور معمول ایمیل های خود را در آن باز می کنید و در آنها رمز عبور جدید را وارد کنید.

توجه داشته باشید که عوض کردن مکرر رمز عبور ایمیل برای کامپیوترها و ابزارهایی که به طور عمومی استفاده می شوند یک عادت خوب محسوب می شود.

AliSadeghi بازدید : 84 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 گوگل

امروز ترفندی به شما آموزش می دهم که بتوانید چندین دوربین را از راه دور و تنها با جستجوگر گوگل

مشاهده کنید و لذت ببرید.

برای آموزش این مطلب و چندین مطلب جالب دیگر به  ادامه مطلب بروید.

لطفا نظر بگذارید

M بازدید : 91 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

هک جیمیل

با سلام

امروز میخوام روشی برای هک جیمیل به شما آموزش دهم ،که خودم از یک هکر معروف ایرانی آموختم.

این روش بسیار ساده و در عین حال حساس است ،زیرا در کد نویسی اکه به شما آموزش میدهم نکات

مهمی را باید بیاموزید.برای آموزش این نکات ابتدا عضو شوید و با رمز کاربری خود وارد شوید و سپس در

ادامه مطلب روش هک کردن آن را ببینید.

با تشکر


Sina Azadmehr بازدید : 59 چهارشنبه 07 خرداد 1393 نظرات (0)

کارشناسان امنیت اطلاعات در باره وجود آسیب پذیری در نرم افزار «تانگو» که منجر به جاسوسی از کاربران آن می شود، هشدار دادند.

تانگو TANGO نرم افزاری برای ارتباط و مکالمه رایگان صوتی و تصویری از طریق اینترنت است که در سیستم های عامل اندروید، آی او اس(IOS)، مایکروسافت ویندوز، ویندوز فون و لینوکس به کار می رود.

از این نرم افزار بیشتر در گوشی های هوشمند استفاده می شود و در سال ۲۰۱۳ بیش از ۱۳۰ میلیون کاربر در دنیا در تانگو ثبت نام کردند.

تانگو در حال سرقت اطلاعات کاربران است.

 

قائم مقام مرکز آپا (آگاهی رسانی،پشتیبانی و امداد رایانه ای) دانشگاه صنعتی اصفهان  گفت: کاربران نرم افزار تانگو در معرض تهدید جاسوسی و سرقت اطلاعات خود قرار دارند.

«مهدی بهروزی» افزود: بررسی ها نشان می دهد همه اطلاعات و فایل های تولید شده در سیستم عاملی که نرم افزار تانگو روی آن نصب شده باشد، به سرورهای ناشناخته ای ارسال می شود.

وی با اشاره به اینکه این اطلاعات شامل تماس ها، پیامک ها، تصاویر و موقعیت جغرافیایی کاربر است، اظهار کرد: این اطلاعات با حجم بسیار بالا از طریق اینترنت به سرورهای مقصد ارسال می شود که به جاسوسی و سرقت اطلاعات کاربر می پردازند.

 

Sina Azadmehr بازدید : 44 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

 

 

عکس

وقتی شما به وسیله‌ی گوشی موبایل خود مشغول

عکس‌برداری می‌شوید احتمالاً در انتها ترجیح می‌دهید

این عکس‌ها را در رایانه خود ذخیره نمایید تا از حذف

شدن ناگهانی آنها در موبایل به دلایل مختلف پیشگیری

نمایید. اگر از گوشی موبایل iPhone بهره می‌برید حتماً

می‌دانید برای انتقال عکس‌های این گوشی به رایانه در

ویندوز 8 می‌بایست از نرم‌افزار iTunes استفاده نمایید.

اگر در جایی هستید که به این نرم‌افزار دسترسی ندارید

یا تمایل دارید بدون این نرم‌افزار عملیات انتقال عکس‌ها

را انجام دهید، در ویندوز 8 راه حلی برای این موضوع تعبیه

شده است. در این ترفند نحوه‌ی اجرای این کار را برای شما

شرح می‌دهیم.

 

 

به ادامه مطلب بروید

AliSadeghi بازدید : 52 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

آیا شما می دانستید برای هر برنامه ای کروی ویندوز شما وجود دارد

می توانید یک shortkey یا همون کلید ترکیبی بسازید این کار نیاز

به هیچ برنامه ای ندارد  و شما حتی برای مای کامپیوترتان (computer)

یا سطل بازیافت خود یک کلید ترکیبی بسازید.

 

 

به ادامه مطلب بروید

AliSadeghi بازدید : 46 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر از جمله کاربرانی هستید که بسیاری از وقت خود را صرف

وب واینترنت می کنید وگاهی به علت بروز مشکلات خسته

می شوید حتما به ادامه مطلب رفته و 8ترفند فوق العاده

درباره ی اینترنت را بخوانید و سعی کنید به دیگران هم یاد بدهید.

 

به ادامه مطلب بروید

Saeed lali بازدید : 51 یکشنبه 31 فروردین 1393 نظرات (0)

برخی مواقع اتفاق می افتد که تنظیمات اولیه فتوشاپ را به هم میریزیم. اما بعدا نمیتوانیم آنها را مثل اول تنظیم کنیم. در چنین شرایطی نگران نباشید. راه حل نصب مجدد فتوشاپ نیست! برای این کار باید به شکل زیر عمل کنید.

  1. اگر برنامه فتوشاپ باز است آن را ببندید.
  2. کلیدهای Ctrl+Alt+Shift را نگه داشته و فتوشاپ را از نوار Start اجرا کنید.
  3. یک جعبه محاوره ظاهر میشود. کلیدهای Ctrl+Alt+Shift را رها کرده و دکمه Delete را فشار دهید تا همه تنظیمات انجام شده پاک شود.
AliSadeghi بازدید : 49 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (1)

 

با استفاده ازاين ترفند مي توانيد کاري کنيد که پيش از بالا آمدن کامل

ويندوز و قبل از نمايش welcome متني را قرار دهيد که اين قابليت

را دارد که فارسي باشد و در يک پنجره کوچک نمايش داده شود. به

عنوان مثال خوش آمدگويي به کاربر باشد يا در صورتي که در يک

کافي نت مشغول کار باشيد قوانين آن مکان رانمايش دهد.

 

به ادامه مطلب بروید


AliSadeghi بازدید : 43 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

امروز ترفندی به شما آموزش خواهیم داد که به را حتی بتوانید

برنامه های مورد نظرتانرا باز کنید این ترفند بسیار ساده است

وشما با یک دقیقه وقت گذاشتن می توانید آن را بیاموزید.

 

 

برای آموزش این ترفند به ادامه مطلب بروید

AliSadeghi بازدید : 93 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

این ویروس  توسط cmd اجرا می شود وپسوند آن بچ است

کافی است این ویروس را یک باراجرا کنیدوبعد کامپیوترتان

را خاموش کنید و بعد وقتی دوباره روشن کنید برنامه های

شما پاک شده است.

 

برای دیدن کد ها به ادامه مطلب بروید

AliSadeghi بازدید : 56 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

امروز روشی به شما آموزش میدهیم که بتوانید کوکی های موجود

در کامپیوترتان را پاک کنید و از نفوذ هرچه راحت تر هکرها جلوگیری کنید.

بد نیست این نکته را بگم که برخی از کوکی ها که به واسطه مراجعه

به برخی از سایت ها ممکن است در کامپیوتر شما نصب شوند نیز می توانند

به مانند نرم افزار های جاسوسی (تروجان ها)عمل کنند پس بهتر است هردو

هفته یک بار کلیه کوکی ها خود راپاک کنید.

 

به ادامه مطلب

AliSadeghi بازدید : 63 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

حتماٌ تا کنون به زیبایی تم های ویندوز سون نصبت به ویندوز xp و ویستا پی بردید .

اکنون ترفندی به شما آموزش خواهیم داد که شما بتوانید چندین تم دیگر از 5 کشور دنیا را ببینید.

ابتدا  به کنترول پنل بروید وسپس folder options راباز کنید در تب view گزینه ی 

show hidden files.folders.and drives

را تیک دار کنید وهمچنین تیک گزینه ی 

( hide protected operating system files (recommended

رابردارید وسپس yes رابزنیدوبعد ok رابزنید.

حالا به آدرس زیر بروید 

C:WindowsGlobalizationmct

در اینجا 5 پوشه وجود دارد که در آخر نام هر کدام دوحرف وجود دارد که که نشاندهنده ی

نام آن کشور است در هرکدام ازاین پوشه ها 3یا4 پوشه وجود دارد،تم ها در پوشه هایی اند

که نام کامل کشور ها نوشته شده است.

 

 

باآرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

Sina Azadmehr بازدید : 35 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

همان‌طور که می‌دانید در ویندوز 8 صفحه‌ای به نام صفحه‌ی Start وجود دارد که حاوی اپلیکیشن‌های مختلفی است. برای دسترسی به نرم‌افزارهای نصب شده می‌بایست در صفحه‌ی Start نام آنها را تایپ نمود. اگر از این وضعیت راضی نیستید و ترجیح می‌دهید با ورود به صفحه‌ی Start تمامی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای نصب شده را مشاهده کنید، در ویندوز 8.1 راه حلی برای این امر اندیشیده شده است. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما شرح می‌دهیم.
 

بدین منظور:
در محیط دسکتاپ بر روی Taskbar راست‌کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
به سربرگ Navigation بروید.
اکنون تیک دوگزینه‌ی Show the Apps view Automatically When I Go to Start و List desktop apps first in the Apps view when it’s sorted by category را زده و بر روی OK کلیک کنید.
حال به صفحه‌ی Start بروید و تغییرات به وجود آمده را مشاهده کنید.

Sina Azadmehr بازدید : 76 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

هنگامی که ویندوز آپدیت می‌شود، آپدیت‌های قبلی مشابه با آن حذف نمی‌شوند بلکه در پوشه‌ای به نام WinSxS، از زیرمجموعه‌ی پوشه‌ی Windows ذخیره می‌گردند. این امر برای درایورهای مختلف نیز اتفاق می‌افتد و در صورت نصب نسخه‌ی جدید یک درایور، نسخه قبلی به پوشه‌ی ذکر شده منتقل می‌گردد. این فایل‌های قدیمی، حجم قابل توجهی از درایوی که ویندوز در آن نصب است را اشغال می‌کنند. اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران با مشکل کمبود فضای هارددیسک مواجه هستید حذف این فایل‌ها کمک شایانی به شما خواهد کرد. در این ترفند نحوه‌ی حذف این به‌روزرسانی‌های قدیمی را برای شما بازگو می‌نماییم. این ترفند بر روی ویندوزهای 7، 8 و 8.1 قابل انجام است.

 

 

حذف فایل‌های آپدیت در ویندوز 8 و 8.1:
Computer را باز کنید (ترفندستان) و بر روی درایو C راست‌کلیک کنید.
گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید.
در سربرگ General بر روی Disk Cleanup کلیک کنید.
گزینه‌ی Clean up system files را برگزینید.
اکنون در قسمت Files to delete به دنبال Windows Update Cleanup بگردید و تیک آن را بزنید.
اکنون OK را بزنید تا عملیات پاکسازی فایل‌ها انجام گیرد.
در انتها لازم است یک بار ویندوز را ری‌استارت کنید تا پاکسازی تکمیلی صورت گیرد.

حذف فایل‌های آپدیت در ویندوز 7:
این قابلیت به طور پیش‌فرض در ویندوز 7 قرار ندارد و مایکروسافت اخیراً با عرضه‌ی یک به‌روزرسانی، آن را برای این ویندوز فراهم کرده است.
برای دانلود این آپدیت برای نسخه‌ی 32 بیتی ویندوز 7 از لینک زیر:
http://download.microsoft.com/download/8/E/1/8E19C5F1-6331-4982-87C2-B714DF8A083A/Windows6.1-KB2852386-x86.msu
و برای نسخه‌ی 64 بیتی از لینک زیر استفاده کنید:
http://download.microsoft.com/download/E/9/6/E96EA9AF-BF03-4762-95FA-B4F6950075F6/Windows6.1-KB2852386-x64.msu
پس از راه‌اندازی مجدد ویندوز، مانند دستورات ذکر شده‌ی فوق، به Computer رفته و پس از راست‌کلیک بر روی درایو C گزینه‌ی Properties را انتخاب کنید.
در سربرگ General بر روی Disk Cleanup کلیک کنید.
حال در قسمت Files to delete تیک گزینه‌ی Windows Update Cleanup بزنید.
بر روی OK کلیک کنید تا فایل‌ها حذف شوند.

AliSadeghi بازدید : 38 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

برای درست كردن فایل Install ابتدا دکمه های win + R را بزنید(run راباز کنید).

سپس عبارت  iexpress را وارد کنید. 

حالا next رازده و بعد Extract files only را انتخاب وبعد next حالا يه کلمه که

دوست داريد وارد کنيد مثلا  Install ،حالا  Do not display a license وبعد next

را بزنید حالا  Add را زده و بر نامه هايي که مي خواهيد برايش نصب درست کني

را انتخاب کن و open بزنید.دوباره next رازده وگزینه ی Default راانتخاب و next کنید.

حالا No message راانتخاب و next رازده ودر صفحه ی باید محل ذخیره ی فایل نصب 

را بگویید. بعد از آن بایدچندبارnext رابزنید ودر نهایت finish رابزنید.

 

 

باآرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]


 

 

  

AliSadeghi بازدید : 37 پنجشنبه 07 فروردین 1393 نظرات (0)

اغلب افراد برای زیباسازی سایت یا وبلاگ خود ازکد های جاوا استفاده می کنند در حالی که نمی دانند

آن کد به چه شکلی در خواهد آمد مابه شما ترفندی آموزش خواهیم داد که به راحتی پیش بینی کنید کد

جاوای شما به چه شکلی در خواهد آمد .

این کاربسیار ساده است وکافیست شما ابتدا یک فایل TEXTبسازیدسپس کدهای خود را در آن کپی

کرده وآن فایل TEXTرا باپسوند HTML. ذخیره کنید. بعد از ذخیره سازی شما به محض آن که روی

آن کلیک کنید تا کدی که کپی کردید در مروگر پیشفرضتان نمنایش داده شود.

 

با آرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

AliSadeghi بازدید : 28 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

درصورتی که عضو یک شبکه ی کامپیوتری محلی هستید حتماً می دانید که می توانید

پوشه های مختلفی را به اشتراک  بگذارید برای این کار ابتدا شما باید در قسمت سرچ

start کلمه یcmd را تایپ کنید و سپس enter را بزنید  تا Command Prompt

باز شود.

اگر می خواهید پوشه ای را به اشتراک بگذارید عبارت زیر را وارد کنید :

net share folder=C:Tarfandestan

به جایC:Tarfandestan آدرس پوشه را بنویسید.

اگر می خواهید پوشه ای که به اشتراک گذاشته اید راازاشتراک در آوریدعبارت زیر را وارد کنید :

net share C:Tarfandestan /delete

به جایC:Tarfandestan آدرس پوشه را بنویسید.

 

همچنین برای مشاهده کلیه پوشه‌های به اشتراک‌گذاشته شدهاست می‌توانید از دستور زیر استفاده کنید:

net share

باآرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]


 

 

 

them

AliSadeghi بازدید : 35 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً تم خودرا عوض میکنید

 

این ترفند را بخوانیداحتمالاً شما با استفاده از راست کلیک در دسکتاپ

و کلیک رو ی گزینه ی Next desktop backgroundتم خود را عوض کرد ویا

برا ی آن به عوض شدن تم های مختلف به شکل خودکار به آن زمان

میدهد ولی ما دراین ترفند روشی ساده تر را به شما پیشنهاد میکنیم.

 

[به ادامه مطلب بروید]

منبع:[www.pcstars.ir]

AliSadeghi بازدید : 75 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (1)

درصورتی که شما چندین حساب کاربری دارین واز گزینه ی سویچ یوزر زیاد

استفاده می کنید  این ترفند راحتما بخوانید

ابتدا در جایی خالی از دسکتاپ راست کلیک کرده وسپس روی گزینه ی

new رفته و short cut  را انتخاب کنیدسپس درکار Type the location of the item

 عبارت زیر را وارد کنید:

                      systemroot%\system32\tsdiscon.exe%

سپس next ودر صفحه ی بعد Finish را بزنید.

با آرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

 

run

AliSadeghi بازدید : 37 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

ما امروز ترفند ی به شما اموزش خواهیم داد که  شما به راحتی بتوانید برنامه های خود

را در run باز کنید با هر اسمی که می خواهید.

شما باید ابتدا یک short cut (میانبر) از برنامه ای که می خواهید درست کنید

سپس short cut را در پوشه ی Windows درداخل درایو c کپی کنید بعد نام برنامه ای

را که کپی کرده اید (در داخل پوشه یWindows درداخل درایو c)به هر نامی که دوست دارید

تغیر دهید نامی که شما برای آن انتخاب میکنید نامی است که باید در run تایپ کنید تابرنامه ی

 مورد نظر اجرا شود.برای مثال من short cut برنامه ی  Babylon را در درایو c درپوشه ی windows

کپی کردمونام آن را به by تغیر دادم حالا اگر در run عبارت by را تایپ کنم و okرا بزنم برنامه ی

Babylon باز می شود.

با آرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

AliSadeghi بازدید : 176 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 

با اجرای این فایل صفحه‌ای باز شده که به دروغ به شما نشان می‌دهد سیستم در حال دانلود ویروس است!

بعضی آنتی ویروس‌ها مثل NOD32 اجازه ساخت چنین فایلی را به شما نمی‌دهند. پس قبل از ساخت فایل،

ابتدا آنتی ویروس را غیر فعال کنید.

[به ادامه مطلب مراجعه کنید]

AliSadeghi بازدید : 29 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

 برای آن که بفهمبد هر برنامه چقدر حجم هارد دیسکتان را اشغال کرده  دکمه win+r را بگیرید

سپس در کادر run عبارت appwiz.cpl را وارد کنید در پنجره ی باز شده سر برگ size

را بزنیدو حجم هر برنامه را ببینید.

با آرزوی موفقیت

 

منبع:[www.pcstars.ir]

 

AliSadeghi بازدید : 30 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

اگر می خواهید منوی راست کلیل دسکتاپ تان خلوت شود این تر فند را بخوانید .

ابتدا دکمه ی win+R را بگیرید ودر Run عبارت regedit راتایپ کنید و ok را بزنید پس از باز شدن صفحه ی ریجستری ویندوز

درسمت راست به دنبال مسیر زیر بگردید

 

HKEY_CLASSES_ROOT\DesktopBackground\Shell

[بقیه را در ادامه ی مطلب بخوانید]

 

 

منبع:[www.pcstare.ir]

AliSadeghi بازدید : 32 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (2)

 

اکنون ترفندی به شما آموزش خواهیم دا که بتوانید به منوی send to گزینه هایی اضافه کنید ابتدا به

My computer  بروید وسپس در آدرس بار کلمه ی sendto  را بدون فاصله بنویسید حالا در پوشه ی

باز شده شورت کات(short cut)پوشه یا درایوی که می خواهید را بگذارید وبیرون بیایید حالا به منوی

Send to  گزینه ی شما اضافه شده است

باآرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

AliSadeghi بازدید : 40 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

راهی برای ازبین بردن ویروس Show Hidden Files

از Start Menu وارد Run بشید و در اونجاregedit تایپ کنید ،وقتی صفحه ی رجیستری باز شد ، از سمت چپ وارد این مسیر بشید :


HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrent VersionExplorerAdvanced


در این قسمت ، در لیست متغیر هایی که سمت راست وجود دارند ، متغیر آبی رنگی 
DWORD Value رو به نامHiddenپیدا کنید

و روی ان دابل کلیک کنید اگر  به 0 تغییر کرده ، ان را به 2 تغییر دهید وok کنید . حالا رجیستری رو ببندید و ریستارت کنید.

 

باآرزوی موفقیت

منبع: [www.pcstars.ir]

 

AmirhosseinTamjid بازدید : 46 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که در یک شبکه وایرلس چطور می توان اینترنت، فایل ها و پرینتر خود را بین چند رایانه یا لپ تاپ به اشتراک بگذارید؟ در اینجا به شما آموزش خواهیم داد که حتی اگر Access Point نداشتید، چطور این کار را انجام دهید.

 

به ادامه مطلب مراجعه کنید...

AliSadeghi بازدید : 35 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

دراین آموزش قصد داریم ترفندی به شما بیاموزیم که با آن حتی اگرتسکبارشماقفل هم باشدآن راجابه جاکنید(فقط ازپایین به بالا)،

ابتدا روی یک برنامه ی درحال اجرا که به تسکبار اتچ شده (سنجاق شده ) راست کلیک کنیدوسپس درجایی خالی از تسکبار کید

چپ موس را نگه دارید و پس از چند لحظه (حدود 15 ثانیه) تسکبار به بالای صفحه می رود حتی اگر قفل باشد.

ولی برای آنکه تسکبار را به پایین بیاورید باید قفل آن را باز کنید.وبرای این کار باید روی جای خالی از تسک بار راست کلیک کرده

وسپس گزینه ی properties کلیک کنید ودر تب taskbar تیک lock the taskbar رابردارید وسپس تسکبار خودرا جابه جاکنید.

با آرزوی موفقیت

 

منبع: [www.pcstars.ir]

 

AliSadeghi بازدید : 39 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

امروز قصد آموزش ترفندی را داریم که به شما این امکان را می دهد که فایل اجرایی خود را با پسوند دیگری مثل jpg مشاهده کنید برا این کار ابتدا وارد کنترل پنل شوید وسپس گزینه ی folder option را انتخاب کنید ودر زبانه ی  viewکزینه ی Hide extensions for known file typesرا غیر فعال کنید(تیک آن را بردارید) سپس فای مورد نظر را Rename کنید و قبل از پسوند exe. پسوند مورد نظر را بنویسید مثلا اگر نام فایل شماsetup.exe است به این شکل در می آید setup.jpg.exe حال پس از پسوند خودتان (jpg.)حدود 70 بار به بالا کلید space را فشار دهید به این شکل(setup.jpg                                   .exe) ویا دوباره به کنترل پنل رفته وگزینه ی folder option را انتخاب کنید ودر زبانه ی  viewکزینه ی Hide extensions for known file typesرا فعال کنید(آن راتیک دار کنید ).

با آرزوی موفقیت

منبع:[www.pcstars.ir]

AliSadeghi بازدید : 195 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 یکی از مشکلات رایج در ارتباط با امنیت در ویندوز ۷ بازیابی مجدد رمز فراموش شده و عبور کردن از پسورد فعلی ویندوز است،در ادامه روشی بسیار آسان و بدون نیاز به نرم افزار را معرفی میکنیم.
برای اینکار
شما فقط یک سی دی ویندوز۷ نیاز دارید...

 

AliSadeghi بازدید : 53 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

 

بسیاری از کاربران سرویس دهنده های ایمیلی همچون جیمیل ، به دلایل مختلف به فکر تغییر آدرس جیمیل خود هستند و در عین حال دوست ندارد تا ارتباطات میلی خود را با دوستان و همکارن خود به دلیل تغییر آدرس از دست بدهند.

اما برای داشتن ارتباطات ایمیلی که در مدت زمان زیادی با دیگران بدست آمده است ایجاد یک آدرس جدید ، ارتباط با آنها را قطع می کند و چون در بسیاری از اوقات داشتن آدرس میلی یک طرفه است و...

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در باره ی لینک "هر چی بخوای" در بالای صفحه وب چیست؟
    شما از کدام یک از ویندوز های زیر استفاده میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 104
  • کل نظرات : 54
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 34
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 1,073
  • بازدید کلی : 31,750
  • کدهای اختصاصی